loading...
loading...

Ce apare în poza de promovare

Te face un Share?

O gafă a Ministerului Turismului a pus încă o pată rușinoasă,
dacă mai era cazul, pe imaginea României, la târgul de turism
din Berlin. 

Pe panoul de promovare a țării noastre apărea o fotografie
neinspirată cu un bărbat cu burta dezgolită, în șosete albe, în
iarbă și cu capul între mâini. Vinovatul a fost dat afară din
minister. Oficialii încearcă acum să atragă turiștii nemți prin
negocieri directe cu tour-operatorii mari din Germania.

Aceasta este imaginea care ar fi trebuit să îi convingă pe
nemți că România este o țară care merită să fie vizitată. Un
bărbat pe jumătate dezbrăcat, cu tricoul ridicat peste burtă și
cu șosete albe, așezat lângă un gard.

Pro TV

Când și-au dat seama de gafă, cei de la stand au încercat să
acopere bărbatul din fotografie cu o boxă. Dar au atras și mai
tare atenția, mai ales că fotografia a reprezentat standul
Româniai timp de 5 zile la unul dintre cele mai importante
târguri de turism din lume.

Citește și

Pentru a participa, Ministerul Turismului a plătit 65.000 de
euro.

Bogda Trif, ministrul Turismului: „Din păcate am avut și
această sincopă, pentru mine inexplicabilă. Cel care trebuia să
trimită poze, trebuia să le verifice. Nu mai lucrează la
Ministerul Turismului, și-a încetat raporturile de muncă, i-am
solicitat demisia. A plătit pentru indolență. El s-a ocupat. El
a avut jobul să verifice, să trimită pozele, el s-a ocupat de
stand. Este normal să plătească pentru asta.”

Nu a fost singura gafă. Pe panoul de prezentare a orașului
Sighișoara a fost scris greșit în germană numele lui Vlad
Țepeș, zis și Dracula.

Aceste incidente au apărut chiar în Germania, țara care a scos
anul trecut România din cataloagele de promovare. Ministerul
Turismului a reușit să convingă, totuși, unul dintre marii
operatori din turism să reintroducă țara noastră printre
destinații. Dar pentru că ofertele au fost deja tipărite, acest
lucru se va întâmpla abia anul viitor.

Director: „S-a ajuns la concluzia că în momentul de față
România nu poate fi promovată și nu doar promovată, ci vândută
decât sub formă de turism organizat. Turismul individual fiind
foarte mult afectat într-adevăr de infrastructură. La ce mă
refer la infrastructură, timpul foarte îndelungat și costurile
foarte mari pe care le are un turist străîn în momentul în care
rezervă să zicem un hotel pe litoral. Trebuie să își cumpere un
bilet de avion individual, are nevoie de un transport privat
când ajunge în România până la locație”.

Ministerul Turismului va avea anul acesta un buget de 13
milioane de lei pentru promovare. Suma este mai mică decât în
2017 cu 8 milioane de lei, pentru că anul trecut banii nu au
fost cheltuiți.

Asta în condițiile în care România nu are nici măcar un film
oficial de promovare, spre deosebire de Grecia, de exemplu,
care are câteva sute.

Te face un Share?
Citeste mai mult pe STIRILEPROTV

Aceasta stire este protejata!

Deblocheaza articolul distribuindu-l pe Facebook!

Se verifica...

loading...
loading...